Putus Asa Adalah Tembok Berlin....Robohkan Ia....Kelak Kejayaan Akan Menyusul...

| 0 comments
]

kerna idea dan galakan teman2...aku sahut seruan mereka untuk berkelana di alam bloggers stelah sekian lama mnerokai ruang2 di friendster...namun...d awal pknalan ini...molek kiranya untuk aku nyatakan siapakah aku dsbalik nama al-baehaqie...hmmm…aku dilahirkan d dbnrkan mlihat seisi alam ini oleh tuhan kire2 jam 11:35 malam….pada purnama mac dan tarikhnya jatuh pada 14……kire bahasa mudahnyer 14 mac 1987…..kampung aku….di sempadan pahang n klantan…..btl2 kt tgh2 tau…..skit pon xlari…..namanya….mentara baru….tapi skang ktohrang pgl new mentara…..dekat jak ngan gua musang tu….kire2 10 minit pon blh sampailah….nk lagi cepat….naiklah jet….4 minit pon blh sampai rasenyer…..aku mule blaja abjad ni….hmmm…mase tadikala….kt kg tulah….pastu….aku smbng d sk merapoh….sekolah di kampung sebelah….yela…kampung aku xde sekolah….ader universiti je….majula katakan….hmmm…pastu….aku smbng g…..kt sma al-maidah addiniah….bblit lidah kan….skolah tu kt padang tengku….kuala lipis….terengganu darul makmur….hueh2…abis situ….sebab aku ni rajin….sambung lagi….still xmo buang imej budak skolah….sambung ting. enam kt smk kuala lanar…kt kuala lipis….abis kat situ….aku poun bjayola masuk kat oversea nih….yg digelar upsi…..katanya jadi cikgu pas kuar nih….tp….ntahlah….jadi cikgu or jadi cowboy ternak biri2 kt kg….xtaulah…tyu sume kuasa tuhan kan….hmmm….aku ni skangla….umonyer 21 tahun glah…..statusnyer…..cm beselah….nk kawen muda g…..koje xdek…nk bg mkan anak orang ape kan….so….teruna tang2lah lagi…..aku ni kadang-kadang…..gila-gila skitlah….xbyak…kalu gila banyak…aku xdok tanjung malim nih….maybe tanjung rambutan kot….hwah3….tapi….aku baik…..sebabnyer…aku xpnh bunuh orang…rompak orang….n bla2….so….aku kire aku baiklah…..kt upsi nih…aku amik pddkan sejarah….mmg favrt aku dr dlulah….n minor aku….pddkan islam….aku amik pddkan islam bkan kata aku ni alim….tp….aku sbgai manusia biasa ni….still ader g smnt tuk blaja subjek agama….hmmm…..buat mase ni tujelah berkaitan ngan siapa aku….nanti ader mase….aku tambah lagi…..
tq coz view me ma preng…..hallo hallu holla…..

0 comments

Post a Comment

Video Rasmi Mr. Diktator

Karya C' Diktator


Get your own Poll!
bT*xJmx*PTEyMjYyOTc2MDY1MTUmcHQ9MTIyNjI5Nzc5Mjc1MCZwPTUzMTUxJmQ9Jmc9MSZ*PSZvPWJhZGM4OGU5YTlkMTQyNjI5YzhlZTJlY2VlYTg1MWZk.gifbT*xJmx*PTEyMjYyOTY3NDY4NzUmcHQ9MTIyNjI5Njc5NTEwOSZwPTUzMTUxJmQ9Jmc9MSZ*PSZvPWJhZGM4OGU5YTlkMTQyNjI5YzhlZTJlY2VlYTg1MWZk.gif
xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif
xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif
tracking.php?id=916865 Ce service est offert par bloguez.com : Pour la création de

pilihan blogger

ubat tidurrr....zzzz