Putus Asa Adalah Tembok Berlin....Robohkan Ia....Kelak Kejayaan Akan Menyusul...

| 0 comments
]


Mana ada orang nak mengaku tahi itu dia punya!

Dalam dunia ni ada macam-macam manusia. Ada macam-macam peel ataupun perangai. Ada macam-macam tingkah dan laku. Bila wujud perbezaan ini, akan wujud jugalah pertembungan sesama manusia.

Ya! Pertembungan dalam segenap segi kehidupan. Baik percakapan dan tingkah laku, manusia tidak dapat mengelakkan dirinya daripada bertembung. Dalam percakapan, manusia sering bertembung dengan apa yang telah dikotakan sebelumnya. Senang cerita, cakap tak serupa bikin!. Ha3…..

Berbalik kepada pertembungan tingkah laku, manusia sering bertembung antara perbuatan dan kata-kata. Senang cerita, cakap lain buat lain. Ada faham??... ha3…..dont pining-pining…..tarik nafas…..cool…..push2…..(ops…..18sx plak….merbahaya untuk tatapan budak-budak….)

Inilah yang aku katakan mana ada orang nak ngaku tahi itu dia yang punya. Padahal, seluarnya tak sempat di zip dan bontotnya sesak dihurung lalat yang rakus menikmati juadah istimewa.

Kemudian, soal tahi yang wujud dan dipolemikkan milik siapa…..tahi….memang busuk baunya, sebab itu orang buat baja jerk….mana ada dalam dunia ini tahi berbau wangi…..kalau tahi berbau wangi…..bankraplah Indah Water…..ha3….sebab confirm fair & lovely, biore, safi, dashing, revive, lux dan dunhill mungkin akan berlumba-lumba merebut tahi untuk dijadikan pencuci muka, bedak, minyak rambut dan sabun mandi…..kah3…..

Oleh sebab tahi itu busuk dan menjijikkan, MANA ADA ORANG NAK NGAKU TAHI ITU DIA YANG PUNYA!!!!!!…..tetapi hakikatnya SELUAR YANG TAK SEMPAT DIZIP dan BONTOT YANG BERGELUMANG DENGAN TAHI itu sudah cukup untuk orang mengetahui tahi itu siapa yang punya dan siapa punya kerja melahir dan membentukkan tahi itu……

Dihamun oleh: Anti Pencacai & Pencuci Taik

0 comments

Post a Comment

Video Rasmi Mr. Diktator

Karya C' Diktator


Get your own Poll!
bT*xJmx*PTEyMjYyOTc2MDY1MTUmcHQ9MTIyNjI5Nzc5Mjc1MCZwPTUzMTUxJmQ9Jmc9MSZ*PSZvPWJhZGM4OGU5YTlkMTQyNjI5YzhlZTJlY2VlYTg1MWZk.gifbT*xJmx*PTEyMjYyOTY3NDY4NzUmcHQ9MTIyNjI5Njc5NTEwOSZwPTUzMTUxJmQ9Jmc9MSZ*PSZvPWJhZGM4OGU5YTlkMTQyNjI5YzhlZTJlY2VlYTg1MWZk.gif
xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif
xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif
tracking.php?id=916865 Ce service est offert par bloguez.com : Pour la création de

pilihan blogger

ubat tidurrr....zzzz