Putus Asa Adalah Tembok Berlin....Robohkan Ia....Kelak Kejayaan Akan Menyusul...

| 0 comments
]

Sedar atau pun tidak, kita sudah berada di penghujung bulan Oktober bukan???....cepat sungguh masa berlalu...beberapa hari lagi, bulan Oktober 2009 akan melabuhkan layarnya....November pula akan menjelma untuk dilayari bersama.....sebagai penutup tulisan aku untuk edisi Oktober 2009....aku tayangkan beberapa bungkusan istimewa yang aku simpan sampai bila-bila....bungkusan ini adalah cebisan kenangan sepanjang bulan ini.....cebisan menarik dan terbaik pernah aku lalui sepanjang bulan ini.....bungkusan buruk pula, tidakkan aku buang...tetap jua aku simpan....tapi...jauh disudut pandang dan sisi hatiku.....

1) Survey Tempat Plus Makan Angin

Nilah antara coretan sepanjang perjalanan aku, Eddy, Mizie, Shaiha dan Ct mengembara mencari tapak sesuai untuk anual dinner sem 7.....


(Fall in Luv in Fraser Hill....hu3)


(Untung/Rugi Nasibku d' Bulan Ini???...)


(Nice Place......Kenangan Geng Kito'....)


(ni kek Hot Springs.....kolam air panas seyh...)


(acu cuba try test rebus telur 'anda'....)


(discuss wif chef nizam....speaking daa....aku kepiningan...)


(aku xsempat nak 'berudu' dalam pool time ni....next time aku mai lagi...sape mo itut???)


(geng....ader port mo survey g jan lupo den....hu3)

2) Wacana Debat B.M
Program ni anjuran Faweez & da geng.....untung nasib, guaorang cham kalahkan team miss pres., deputy press & big senior in debate ngeh3.....pe2 poun...tq geng integrity katanya....hu3....tq penganjur & xlupo para hakim yg budiman anugerahkan gue adiah spesel....


(Champion.....tq geng.....hu3....pulun jan x pulun....sempoi kejasama ngan luolang..)


(nilah sebahagian hadirin hadirat.....gua ingat time ni o....)


(Kaza, Hairie & Aku.....plus Jo-han xdpt join....integrity bro....hu3)


(katanyer dapat best debater time ni.....ngeh3....pic dcurik dr blog Faweez...)

3) Selangkah Tuju Puncak Kerjaya Semester 7
hmmm....ni paling gue xkan lupo....annual dinner sem 7....banyak cabaran....akhirnya manis terhidang.....banyak mo uplode....tapi xbleyla broder....manjang blog gue nanti....pe2poun layaaaan.....


(aku doakan baju olang dlm pic ini akan btukar mnjadi pkaian pngantin.....hihihi...)


(Senior Semester 7 d' Hot Spring....good luck 2 sumer....papai....)








(Malam Annual Dinner Sem 7....tq tok sumer yg t'libat...)


(ni Lorelyne.....jan pandang aku begitu len.....goyang....)


(ni Lydia....)


(ni Elvina....canteq2 blaker.....hu3....)




4) Pertandingan Pidato
pertamanyer...ni first time aku join bnder ni kt upsi....xbrani gak firstly....tapi kata Kama....samer jer bae ngan debat....aku pon hentamlah....xsangka first time aku join...dapetla jugek no. 2....jadilah....dengan pngalaman xdek....tambah plak skill pon low....dapet no. 2 pon da bikin wa t'kezuut chimpanzi daa...


(katanyer dapat naib johan time nih....ngeh3.....tahniah tok sumer pmng...)


(tq to Kama ates jmputan anda....tq to pngnjur jugak....kasik hadiah free sama guer..)

5) Sambutan Hari Raya Aidilfitri PERMAS 09
akhirnya....dapat jugek aku carik satu program yg ader unsur-unsur gotong-royong sesame ahli....pernah jugak aku try....tapi kureng menjadi...hu3....pe2poun aku tabik spring kek pengurusan PERMAS....teruskan buat pembaharuan....ubah tradisi....antara program yang aku rase enjoy dan puas hati nak join....sumer bikin sendiri....bak kata Dr. Suhaily....PERMAS xperlukan dewan besar dan gah untuk buat majlis sebegini.....congratulate!!!...


(ada kutu d'kepala Nuhaa.....hu3....)


(Bob....Bae.....Nuhaa....)


(same2 masak....same2 makan....same2 gelak....same2 enjoy.....same2 penat....pe2poun best....)



Akhirul kalam.....tarima kasih buat semua yang terlibat bersama guer sepanjang melayari bulan Oktober.....mana yang baik akanku sisipkan dalam kotak kecil bernama minda.....mana yang buruk akan aku leburkan dalam debu-debu dipadang pasir.....buat semua teman-teman....selamat menempuh peperiksaan yang akan menjelang.....ada umur ketemu lagi dalam edisi november......

al-Baehaqie....

0 comments

Post a Comment

Video Rasmi Mr. Diktator

Karya C' Diktator


Get your own Poll!
bT*xJmx*PTEyMjYyOTc2MDY1MTUmcHQ9MTIyNjI5Nzc5Mjc1MCZwPTUzMTUxJmQ9Jmc9MSZ*PSZvPWJhZGM4OGU5YTlkMTQyNjI5YzhlZTJlY2VlYTg1MWZk.gifbT*xJmx*PTEyMjYyOTY3NDY4NzUmcHQ9MTIyNjI5Njc5NTEwOSZwPTUzMTUxJmQ9Jmc9MSZ*PSZvPWJhZGM4OGU5YTlkMTQyNjI5YzhlZTJlY2VlYTg1MWZk.gif
xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif
xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif
tracking.php?id=916865 Ce service est offert par bloguez.com : Pour la création de

pilihan blogger

ubat tidurrr....zzzz