Putus Asa Adalah Tembok Berlin....Robohkan Ia....Kelak Kejayaan Akan Menyusul...

| 1 comments
]

Aku sudah kawen???… aah suda kawen….ha3…ader orang da cayer aku da kawen ooo….maknanyer hasil kojer aku bjayer gak mngabui pandangan mata orang kan2?. Maksudnyer….bnarlah mata silap memandang…..kikiki…..moh tengok chat aku ngan jr. kat skolah dlu….hu3….

Nurul
da kawin ek

Baehaqie
hu3...rase2???

Nurul
tgk gmbar cam da, btl ke??? tak jmput pn

Baehaqie
hu3...da kawen da....ct cina bru ni....

Nurul
tak ajak pn

Baehaqie
hu3....wat kck2 jerk....

Nurul
yela tu bt kcik2 je, skg blajar lg ke? org uma asal mana?

Baehaqie
blaja g....org k.l gak....mak ayah dier suh kawen cpt2....

Nurul
ooo kat upsi lg ke? dpat bini blh tahan gak kan

Baehaqie
nk wat cmner....ha3....

Nurul
trime jela

Baehaqie
rezeki....naper????

Nurul
takde cuma terkejut je...

Baehaqie
hu3....

Nurul
emm yela tu..heheh die blaja lg ke?

Baehaqie
x...

Baehaqie
da kjer ngan company ayah dier....

Nurul
bis die keje??

Baehaqie
aah....blik jer dr uk dier kjer....bru g....awal taun ni....

Nurul
oooo tak rindu die ke

Baehaqie
hu3....rindu gkla....kl sni dkt jer...hu3...

Nurul
kua t jd ckgu ke lctre?

Baehaqie
jd cg jer....lect kner smbng masterla....ok x wife bro???

Nurul
ooo okla tu cntik tp ltak la gmbar jelas

Baehaqie
naper???? bro ltak effect skit....

Nurul
ni gmbar peluk ngan sape ni? bini ke?

Baehaqie
xcun ker pic cmtu??? maner???? cina tu ker???

Nurul
cun la tp nk tgk yg lg terang, a'ah la

Baehaqie
tu kwan berk dier....

Nurul
ad lak ltak gmbar cina ek

Baehaqie
time kuar dinner....

Nurul
wife tak marah ke

Baehaqie
aah....
kwan berk dier....dier sosial skitla....hu3....

Nurul
oooo yeke tak jeles ke wfe tU?

Baehaqie
alah....dier pon pluk gak ngan kwan laki....bro pon pluk gakla....bru fair.....hu3....

Nurul
bgusny cmtu ek? bek takyah kawin

Baehaqie
hu3....

Nurul
tipu tak kawin lg kan??

Baehaqie
lyn cy ker ni???

Nurul
takpun sbb gmbar edit kan

Baehaqie
eh x....ni pic betoi2nyer....hu3....pic edit jerk.....camat pg.....ha3...

Nurul
ala tipu!

Baehaqie
hihihi....mknyer kmas gakla hasil kojer bro kan???? org ssh nk detect....

Nurul
heheheyela smpai ad yg cye

Baehaqie
kt title album tu mata silap mmndg....klu da ader kan....saper suh xteliti...hu3

Tuan Yang Di Pertua Dewan: baiklah demikian tadi berakhirnya sesi penghujahan subtantif dan bidasan daripada kedua belah pihak. kini, kita beralih pula ke sesi penggulungan. dengan ini, saya persilakan mana-mana wakil dari pihak pembangkang untuk menggulung kes. dipersilakan!


Baehaqie
Baik, pada hari ini saya akan menggulung kes pembangkang, kemudian kita akan menganalisa kes dibarisan kerajaan, akhir sekali kita akan menentukan kes siapa yang akan lebih mandiri dalam perdebatan hari ini.

TYDP,

Saya perlu berterima kasih kepada saudari Nurul kerana kes saya dibina diatas kelemahan beliau sebenarnya TYDP. Pada hari ini terdapat satu unjuran utama yang gagal diteliti oleh beliau. Maaflah saya kurang pemaaf TYDP, beliau bukan lagi tidak teliti tetapi sudah gagal melihat gambar saya dengan lebih cermat lagi TYDP.

Berkali-kali saya diasak dan ditanya TYDP. Bahawa siapakah bini saya?, orang manakah bini saya?. belajar ker dah bekerja bini saya?. maka, saya jawablah dengan penuh yakin dan kompidemnya dengan hujahan dan bukti empirikal sehingga menyebabkan beliau mempercayai hujahan saya.

Timbang tara perdebatan hari ini begini. Facebook adalah Yahudi dan lebih sudu dari kuah. Maka benarlah usul kita pada hari ini Mata Silap Memandang. Mohon membangkang.

*Teringat pertanyaan Nora waktu makan mase latihan Royal tahun lepas. "Bini bro xdek Facebook ker??"......ha3

1 comments

KAZA said... @ March 4, 2010 at 2:02 AM

Huhuhu... Penggulungan yang vouge!

Post a Comment

Video Rasmi Mr. Diktator

Karya C' Diktator


Get your own Poll!
bT*xJmx*PTEyMjYyOTc2MDY1MTUmcHQ9MTIyNjI5Nzc5Mjc1MCZwPTUzMTUxJmQ9Jmc9MSZ*PSZvPWJhZGM4OGU5YTlkMTQyNjI5YzhlZTJlY2VlYTg1MWZk.gifbT*xJmx*PTEyMjYyOTY3NDY4NzUmcHQ9MTIyNjI5Njc5NTEwOSZwPTUzMTUxJmQ9Jmc9MSZ*PSZvPWJhZGM4OGU5YTlkMTQyNjI5YzhlZTJlY2VlYTg1MWZk.gif
xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif
xslide1.gif xslide2.gif xslide42.gif
tracking.php?id=916865 Ce service est offert par bloguez.com : Pour la création de

pilihan blogger

ubat tidurrr....zzzz